Znajdujemy i dostarczamy Twoich pracowników.

Zarządzamy kadrami i płacami w Twojej firmie.

Co nas wyróżnia?

Realizując usługi pracy szczególną uwagę poświęcamy organizowaniu pracy tymczasowej, szukaniu nowych i nowoczesnych metod wspomagających ten model pracy, optymalnych dla naszych Klientów i Pracowników.

W naszych działaniach koncentrujemy się na doradztwie, konsultacjach i audytach zmierzających do optymalizowania systemów zatrudnienia i wynagradzania pracowników u naszych Klientów. Staramy się na każdym kroku promować idee outsourcingu usług pracy i szkolić w tym zakresie zarówno Pracowników jak i Klientów.

Geneza

Grupa Outworking działa na rynku pracy tymczasowej od 2012 roku. Pomimo krótkiego stażu, zrealizowaliśmy z sukcesem wiele projektów na terenie całej Polski. Stale się rozwijamy czego dowodem są kolejne biura terenowe i kolejni zadowoleni klienci i pracownicy.

Nasza kadra wywodzi się z firm korzystających z pracy tymczasowej jak i funkcjonujących w tej branży, co gwarantuje widzenie problematyki agencji pracy we wszystkich jej aspektach. Łączy praktykę, wiedzę i pozycję rynkową dostawcy usług z doświadczeniem i świeżym spojrzeniem dotychczasowego odbiorcy usług – użytkownika.

Jesteśmy zwolennikami modelu działania opartego na silnej współpracy z kooperantami wszędzie tam, gdzie dzięki temu jesteśmy w stanie uzyskać efekty synergii, najwyższą jakość i zadowolenie Klientów.

Realizując zlecenia na terenie całego kraju zawieramy liczne alianse z lokalnymi przedsiębiorstwami. Taka strategia pozwala nam dynamicznie reagować na potrzeby naszych Klientów. Z każdej współpracy staramy się wynieść dodatkowe umiejętności i wiedzę.

Outworking reprezentuje dynamicznie rozwijający się zespół. Wiedzę czerpiemy od naszych partnerów ale przede wszystkim opieramy się na naszej kadrze.

Pomimo młodego stażu łączymy bogate doświadczenia z rynku usług B2B (od rekrutacji i leasingu pracowniczego, przez usługi księgowe i kadrowo-płacowe, po IT i usługi prawne).

Siedziba spółki znajduje się w Poznaniu. Ze względu na prowadzone kontrakty i współpracę z Klientami posiadamy stałe biura w Kaliszu, Wrocławiu, Łodzi i Warszawie. Posiadamy stałych współpracowników w większych miastach województwa wielkopolskiego, dolnośląskiego i opolskiego, a także w wybranych miastach na terenie kraju (m.in. Gdańsk, Toruń, Lublin).

Obszarem naszego działania jest cały kraj. Gotowi jesteśmy podjąć współpracę i spełnić oczekiwania Klientów niezależnie od ich lokalizacji.

Spółka Outworking Sp. z o.o. Sp.k., jest zarejestrowana jako Agencja Pracy Tymczasowej w Rejestrze Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia prowadzonym przez Marszałka Województwa Wielkopolskiego. Legitymujemy  się Certyfikatem nr 8102.

Posiadamy polisę odpowiedzialności cywilnej dostosowaną precyzyjnie do naszej działalności, wystawioną przez ACE European Group – jednej z największych na świecie firm ubezpieczeniowych i reasekuracyjnych.

Zapraszamy do współpracy!

Oddziały Outworking

centrala, Oddziały terenowe, dane kontaktowe

 Urszula Panicz – Koordynator

ul. Langiewicza 2/10
61-252 Poznań
Tel : 61 861 45 00
Fax : 61 861 45 01
e-mail: biuro.poznan@outworking.eu

Godziny otwarcia: 9.00 – 17.00

Marta Pawlak – Kierownik biura
blenda Aneta Otto – Koordynator
ul. Polna 20
62 – 800 Kalisz
Tel/Fax : 62 598 24 81
Tel kom. 0 513 102 974
e-mail: biuro.kalisz@outworking.eu
Godziny otwarcia: 9.00 – 17.00
blenda Izabela Stadnicka – Koordynator
ul. Lelewela 23/7
53-505 Wrocław
Tel kom. 0 669 888 059
e-mail: biuro.wroclaw@outworking.eu
Godziny otwarcia: 9.00 – 17.00
blenda Magdalena Zawisza – Koordynator
al. Jana Pawła II 23
00-854, Warszawa
Tel kom. 0 882 962 616
e-mail: biuro.warszawa@outworking.eu
Godziny otwarcia: 9.00 – 17.00
blenda Robert Kulczyk – Koordynator
al. Politechniki 22/24, III piętro lok. nr 307
93-590 , Łódź
tel. 669 888 103
e-mail: biuro.lodz@outworking.eu
Godziny otwarcia: 10.00 – 14.00
Vladyslav Guslavskyi – Koordynator,
+48 574 813 421 (viber); vg@outworking.pl
Dmytro Berdar – Specjalista ds. rekrutacji
+48 574 813 422 (viber); db@outworking.pl
ul. 1 Maja 63/65 biuro 207
45-069 , Opole
e-mail: biuro.opole@outworking.eu
Godziny otwarcia: 9.00 – 17.00

DANE REJESTROWE

OUTWORKING SA

ul. Langiewicza 2/10
61-502 Poznań

KRS: 0000572679
NIP 783-173-01-53

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda
VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

NUMER KRAZ: 8102

PEKAO SA 04 1240 6609 1111 0010 6531 1018

Kierownictwo

Kacper Kruszewski

 

Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający Grupy Kapitałowej Outworking. Absolwent Informatyki na Politechnice Gdańskiej, oraz Executive MBA Wielkopolskiej Szkoły Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe zdobywał w branży B2B, od usług IT, przez ochronę środowiska po usługi księgowe. Z branżą HR związany przez wiele lat jako twórca oprogramowania do obsługi agencji pracy. Współtwórca Outworking, odpowiedzialny za strategię i rozwój. Miłośnik sportów wodnych, podróży i fotografii.

Linkedin

Marta Kruszewska

 

Absolwentka studiów podyplomowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu z zakresu Analizy finansowej i controllingu oraz studiów magisterskich w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu na kierunku Finanse i bankowość. Ponad dwunastoletnie doświadczenie w pracy w dziale finansowym w tym 6 lat na stanowisku kierowniczym. Z Grupą Outworking związana od początku powstania firmy. Prywatnie mama dwójki dzieci, miłośniczka aktywnego trybu życia, języków obcych i podróży.

Rafał Miliński

 

Absolwent Fizyki i informatyki oraz Informatyki stosowanej  na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu kadr i płac. Z Outworking związany od początku jej powstania, współtwórca polityki i strategii firmy. Koleżeński, cierpliwy, prywatnie miłośnik techniki oraz zagadnień z nią związanych.

Paweł Skonieczny

 

Radca prawny. Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu i absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prawnik z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem specjalizujący się w kompleksowej obsłudze podmiotów gospodarczych.

Marcin Ziora

 

Perfekcjonista i pracoholik na etacie i poza nim.W pracy kieruje się zasadą „najpierw wymagaj od siebie, a później od innych”,posiada kilkunastoletnie doświadczenie pracy w dziale handlowym od obsługi nieruchomości poprzez usługi medyczne do branży usług personalnych. Absolwent wydziału Prawa Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, Prywatnie pasjonat sztuki użytkowej oraz miłośnik kajakarstwa górskiego.

Logo Header Menu